Pátek, 29 března, 2024
magazin

Příliš mnoho tajemství nám někdy škodí!

- Reklama -aktuálně
- Reklama -

„Někdy je na škodu, pokud máme příliš mnoho tajemství a lepší je upřímnost. Ačkoli chápu, že ne vždy se dá být v každé situaci upřímný, „tvrdí Katarína Gillerová, která patří mezi nejoblíbenější slovenské autorky.

Píše moderní, poutavé příběhy, kterým nechybí překvapující zvraty a chytí za srdce každou ženu. Tak je to iv jejím 20. románu Příliš mnoho tajemství.

Hlavní hrdinka Romana je dvacátnice a právě si našla práci v prodejně dámských kabelek. Velmi ji to baví, ale po čase se jí šéfka začne podivně chovat – často je pryč, nechává ji tam samu a Romana musí řešit mnohé nečekané problémy.

Nechce však ztratit tuto práci, protože i ona má své důvody, proč chce dělat v této prodejně …

Po čase Romanu objeví v prodejně její bývalý přítel Kamil, který ji však zradil, ublížil jí a ona mu to neví zapomenout. Kamil ji však chce získat zpět a Romanina život začíná zamotávat.

Ona totiž cítí cosi více k nejlepšímu kamarádovi z dětství Jakubovi. Snaží se mu přiblížit, chce s ním najít štěstí iv lásce, nejen přátelství … ale do jejich vztahu zasáhne Jakubovo tajemství.

Několik náhody tak propletou tyto vztahy, zkomplikují život zejména Romane, která postupně odkrývá nepříjemné pravdy i tajemství svých nejbližších. Podaří se jí zahojit tolikrát zraněné srdce?

Příliš mnoho tajemství je příběh, který má několik vrstev a ty se postupně proplétají, zapadají do sebe a my sledujeme život sám: nejednou nám obyčejná náhoda nabourá naše představy, plány a občas dopadne všechno jinak, než jsme chtěli.

K.Gillerová vložila do příběhu například i aspekt nepoctivosti v podnikatelských kruzích, protože sama s tím jako ekonomka má zkušenosti a v příběhu to vyjádřila na linii Bela, manžela majitelky obchodu s kabelkami.

A co Romana? Zahojí si to zlomené srdce, které jí způsobil Kamil, i Jakub? Dokáže najít to své vysněné štěstí a stabilní vztah, po kterém tak touží? „Nebudu prozrazovat, jak se Romana rozhodne a koho si vybere,“ usmívá se Kateřina Gillerová, no prozradila, že v těchto dnech začíná psát volné pokračování tohoto románu, zatím pod pracovním názvem Příliš mnoho tajemství II.

Začtěte se do novinky Příliš mnoho tajemství:

B E Z R A D N O S Ť

Dnešní den se mi vůbec nelíbil. Už od rána mě obcházel nepříjemný pocit, byla jsem zmatená podivným chováním mé nové šéfky. Soustředěně jsem sledovala ručičku na hodinách v koutě malé prodejny a dumala, zda znovu půjdu domů potmě.

Bylo sice pouze půl třetí, ale můj pracovní dobu skončil už o druhé. Tiskla jsem v ruce mobil a asi po dvacáté jednou jsem se snažila dovolat své šéfce. Ode dveří ke mně nakoukla Irenka z vedlejšího butiku. „Koupím ti bagetu?“ Nabídla se. „Nebo zámku obchod?“

„Bagetu prosím“ rozhodla jsem se. Položila jsem mobil na poličku. „Už se stalo někdy v minulosti, že tu šéfka nebyla celý den?“ Zeptala jsem se. Začínala jsem mít obavy, jestli se jí něco nestalo. „To určitě ne,“ zavrtěla hlavou. „No … vlastně … pouze před pár měsíci, když jí zemřel manžel.“

„Zemřel manžel?“ Zopakovala jsem udiveně. Pohledem jsem zabloudila na prosklenou skříňku, kde měla vystavené dvě vlastní drahé značkové kabelky. Jak reklamu na přitažení pozornosti dám. Louis Vuitton a Gucci. Na začátku mi řekla, že pevnou, uzamykatelnou skříňku jí dal vyrobit manžel, když se rozhodla věnovat je na reklamní účely svého kabelkové podnikání. Nezmínila však, že zemřel …

„Ano,“ přisvědčila Irenka. „Tehdy tu měla celý týden jednu brigádnici, ale je pravda, že osobně přicházela každé ráno otevírat obchod a večer ho zamykat. Nechtěla nechat klíče té paní, asi jí nevěřila. Ale chodila jako bez duše, mužova smrt ji velmi zasáhla. „
Zvláštní, přemýšlela jsem. A neobvyklé, že se těch kabelek vzdala. Kolik žen by zaprodali duši, aby se s nimi mohli producíruje po městě, na společenských akcích, ohromit jiné ženy, protože, přiznejme si, muže takové věci vůbec nezajímají. To pouze ženy jsou přesvědčeny, že kabelka za několik tisíc zvyšuje jejich hodnotu, společenský status, přitažlivost.

Posadila jsem se na vysokou židli za pultem u pokladny a sledovala lidi, procházejících kolem našeho obchodu ve velkém nákupním centru. Muži ji míjeli bez povšimnutí, většinu žen však naše pestrá nabídka zaujala. Některé její věnovali pozornost i během chůze, jiné se zastavili před vyloženým novým zbožím nebo na sekundu nahlédli dovnitř.

Alespoň tři si tu něco koupí, když půjdou s nákupem ze supermarketu, odhadovala jsem. Viděla jsem v jejich očích dychtivost, představu, jak doma novou kabelku vybalí, budou se s ní chvíli mazlit a jemně se jí dotýkat a druhý den se s ní s nadšeně vyberou do zaměstnání.

- Reklama -peníze

Nejnovější články

- Reklama -aktuality

Další články autora

- Reklama -magazín